Alhamdulillah..Demi Mengejar Saham Akhirat Pelakon Hebat Norkhiriah Kini Memiliki 4 Buah Van Jenaz4h Untuk Pertubuhan Amalnya.



Pelakon hebat, Noorkh1riah mengenang kembali detik permulaan menubuhkan Pertubuhan Amal by Kh1riah yang disifatkan umpama mimpi. Malah,

pengorb4nan menukar kereta menjadi van jen4zah menggunakan simpanan membuka mata orang ramai untuk turut sama berinfak dan hasilnya kini, pertubuhan amalnya punya empat buah van jen4zah untuk diuruskan.

Jelasnya tidak pernah terbayang hasil usaha dia dan suami kini membuahkan hasil dan telah membantu ramai orang dalam pengurusan jen4zah secara percuma.


“Assalamualaikum.. bila kenang balik rasa nak nangis dik mcm mimpi wat semua ni.. Dok borak2 dgn suami masa PKP1.. pastu kerok duit ASB tuk tukar keta jadi Van Jen4zah..tup2 dah setahun lebih @pertubuhanamalnurbykh1riah..

“Allahuakbar..pastu suami kabo lagi,jangan risau kita jalan je..kompom ada rzki nanti..cmne nak bayor maintenance keta kalu ros4k..minyak tol cmne lak..

sb mmg suami akak wat @pertubuhanamalnurbykh1riah mmg PERCUMA..mandi,kafan.solat sampai hantar ke tanah perkvburan..x payah bayar waima seposen..

“Dari 1 Van Jen4zah tup2 naik 2..tup2 4 terus..2 darinya adalah INFAK..Tkasi ..MasyaAllah..Baiknya Allah..Dipermudahkan dari mula sampai skrg..Di tambah lak ada yg tak putus2 menyumbang..


“Allahuakbar..dari 1 k3s ke 1 k3s..mcm2 jenis cara kem4tian..sampai akak tak brani nak buka gallery gambar suami akak..akak x sekuat suami akak..seyes dia mmg kuat dan,

berani..cmtu gak dgn team..Allah anta orang2 baik2 tuk bantu abg dan akak..Allah permudahkan ssgt korang..tkasih @ady_fairuz_ @pak_maoun @mrmirzaffar dan team2 sahabat lain yg membantu..

“Alhamdulilah..waris2 yg kami bantu selesai segalanya mengucapkan ribuan tkasih dan mendoakan..Doa korang tu yg akak perlukan sgt2..Doa Senj4ta Orang Mukmin maka Doakan @pertubuhanamalnurbykh1riah Dipermudahkan Allah..

untuk membantu mereka yg memerlukan x kira tua muda miskin kaya..sampai ke tanah kvbur kami hantar..kami akan bantu..itu janji @pertubuhanamalnurbykh1riah ..Sedaya upaya akan bantu..


“Terima Kasih Allah atas rezeki ini..Semoga Allah Pandang usaha kecik @pertubuhanamalnurbykh1riah & tkasih kalian yg menyumbang..Doakan Yerr..Semoga Allah Membalas Segala Kebaikan Kalian..Aamiin Yra.” utv

Sumber : newshubs24 Via theupdatenews24 via portalislamik.net via breaking78post

C/p - kongsiinfo

LAZADA 11.11

LAZADA 11.11

50% Diskaun Bagi Barangan Pakaian

Nikmati potongan harga 50% bagi barangan pakaian dan nikmati potongan RM 15 percuma bagi pembelian pertama anda!

-->